Sfaturi utile pentru prevenirea tulburărilor metabolice


Sfaturi utile pentru prevenirea tulburărilor metabolice

cutie-inocellMetabolismul este un proces continuu și complex. Carbohidrații, proteinele și grăsimile din alimentele consumate se schimbă  în particule foarte mici, numite glucoză, aminoacizi și acizi grași, care ajung la final în sânge. Celulele folosesc aceste particule minuscule pe post de combustibil și produc energie din ele,  tot acest proces purtând numele de metabolism.Tulburările metabolice determină reacții chimice anormale în întregul organism, apărând tot felul de probleme de sănătate.

O tulburare metabolică serioasă și frecvent întâlnită este diabetul, o afecțiune care apare atunci când glucoză din sânge nu este utilizată în mod corespunzător, când insulină nu este disponibilă în cantitate suficientă.  În condiții normale, ale unui organism sănătos, insulina impiedică activitatea enzimei fosfatază în ficat,schimbând excesul de glucoză în glicogen, care la final este păstrat în ficat. Dar în cazul unui unei persoane care se confruntă cu probleme associate diabetului, deoarece lipsește insulina, această enzimă nu este influențată, de aceea glucoză rămâne în sânge, determinând creșterea glicemiei.

Există câteva metode la îndemână  pentru accelerarea metabolismul și ameliorarea problemelor metabolice:

  1. Tonifiază-ți musculatura: oamenii care își tonifiază musculatură au o rată metabolică mult mai bună decât cei care nu au o musculatură bine definită. Este cunoscut faptul că mușchii ard mai multe calorii decât grăsimea. În plus, atunci când lucrezi mușchii abdominali, stimulezi și digestia.
  2. Pe lângă exercițiile de tonifiere, cele cardio îți vor acceleră arderile metabolice. Încearcă jogging-ul sau o oră antrenantă de aerobic.
  3. Stresul și fumatul pot crește valorile glicemiei. Incearcă să faci un sport lejer, precum yoga sau să găsești un hobby care să te relaxeze.
  4. Folosește apa ca și combustibil: un metabolism eficient are nevoie de apa. Chiar și când ești puțin deshidratat, metabolismul încetinește. Pe lângă apa pe care o bei, e important să te hidratezi și prin intermediul hranei. Mănâncă fructe și legume bogate în apa: castraveți, roșii, pepene, căpșuni etc.
  5. Mesele mici și dese, cheia marilor succese: dacă ai un metabolism lent, renunță la obiceiul de a mânca 3 meșe principale. În locul a 3 meșe bogate și consistente, e preferabil să ai 5 meșe mai reduse caloric, pentru a ușura procesele metabolice.
  6.   Ceaiul care îți accelerează metabolismul: ceaiul verde te ajută să îți mărești rată metabolică, datorită substanțelor asemănătoare cafeinei.
  7. Savurează micul dejun:  acest obicei  îți accelerează metabolismul cu o rata de 10%.
  8. Ai grijă de ficatul tău – de cele mai multe ori, un metabolism lent indică un ficat leneș. Metabolismul ia parte la numeroase funcții ale organismului, cum ar fi vindecarea unor leziuni, reglarea temperaturii corpului, crearea de noi celule și eliminarea toxinelor din ficat. Ficatul este organul responsabil cu procesele de asimilație, îndeplinind peste 500 de funcții în organism, așa că e bine să-i acorzi atenția cuvenită. În viziunea noastră, Inocell™, este un pas fundamental în menținerea sănătății ficatului: un supliment 100% natural, detoxifiant, protector și regenerator al ficatului, ce beneficiază 20 de ani de cercetări științifice. Inocell™  normalizează nivelul de colesterol, de trigliceride și  nivelul glicemiei, având un efect pozitiv asupra digestiei și îmbunătățind astfel metabolismul.De asemenea, de multe ori un metabolism defectuos este consecință administrării medicamentelor hepato-toxice pe termen lung. Și în acest caz Inocell™ se dovedește a fi eficient, întrucât reduce efectele toxice secundare ale tratamentelor medicamentoase solicitante, care afectează ficatul.

 InoCell™ – peste 20 de ani de cercetări pentru menținerea sănătății ficatului!

 

www.celadrinforte.ro/

Leave a comment